HTML

Szemenszedett romantika...

Emelkedjünk már magunk fölé, és merjük gátlástalanul bevallani, mi nők szomjazzuk a szerelmet, a romantikát. Na nem a rózsaszin sztaniolba csomagolt lányregényeket, hanem a hús-vér szerelmet, érzést, szenvedélyt /már maga ez a szó is tetőtől talpig rózsaszin/ de ettől függetlenül kell nekünk. Ezekben való mártózásomat irom le ide, néha visszaemlékezve régmúlt szerelmekre, és megélve a jelenlegieket. Aha, jól olvasod. Többes szám. TÜNDÉRTÁNCCAL SÚLYOSBITOTT SÁTÁNPERFORMANSZ.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.08.19. 00:14 Ange-lin

Ahhoz képest hogy tegnap még azt irtam nem lesz rinya...nő vagyok, kis vagy nagybetüs, azt nem az én tisztem eldönteni...és mint nő, nem birom bent tartani azt ami bánt.
Mert a nőkből valahogy jobban kikivánkozik, valahova, van aki a barátnőinek meséli el, van aki kiirja, nekem ez a siratófalam, én ide mondom el, azon igyekezve, hogy azért ne legyen nagyon egyértelmü.

Az imént el kellett mennem autóval valahova...végignéztem a sötét utcán...és esküszöm, valami dilidoki jó lenne ha megnézne, és valami fantáziacsökkentőt beadna, mert láttam ahogy szembejön...úgy, ahogy én képzelem, úgy ahogy én látom csak, úgy ahogy én szeretném...aztán behunytam a szemem, kinyitottam, és persze hogy nem volt ott senki.

Beültem az autóba, és kivezettem magamból...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retromanc.blog.hu/api/trackback/id/tr151321025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása