HTML

Szemenszedett romantika...

Emelkedjünk már magunk fölé, és merjük gátlástalanul bevallani, mi nők szomjazzuk a szerelmet, a romantikát. Na nem a rózsaszin sztaniolba csomagolt lányregényeket, hanem a hús-vér szerelmet, érzést, szenvedélyt /már maga ez a szó is tetőtől talpig rózsaszin/ de ettől függetlenül kell nekünk. Ezekben való mártózásomat irom le ide, néha visszaemlékezve régmúlt szerelmekre, és megélve a jelenlegieket. Aha, jól olvasod. Többes szám. TÜNDÉRTÁNCCAL SÚLYOSBITOTT SÁTÁNPERFORMANSZ.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Emlék

2009.08.19. 00:10 Ange-lin

Az már biztos hogy az az abnormalitás határát súrolja, ha az ember egy két hónappal ezelőtt megesett chatbeszélgetéshalmot olvasgat, és vigyorog, aztán pityereg, aztán megint vigyorog, és bárhogy fáj, folyton vigyorog, mert annyira egy srófra járt az agyunk, és úgy fáj hogy már nem, mert úgy szerettem vele dobálni a labdát, és igy visszaolvasva sokszor olyan ostobán viselkedtem, és az ostobaság fáj nagyon, de jó hogy a rendszer ezeket a beszélgetéseket megőrzi, még akkor is, ha talán már nincs aktualitása, de jó az ő keze után olvasni azt hogy......de mindegy is, mert ha nem olvasom, amit nem birok, akkor is tudom, hogy amig élek addig ott lesz bennem, addig fog kinozni az hogy sosem hallhattam őt, sosem érinthettem...
De mindig velem lesz.
Most már kitörölhetetlenül.

*U

pdate hajnali fél egykor: tovább olvastam az összes beszélgetést, és olykor hangosan röhögtem, és közben a könnyeimet is törölgettem...hol ettől, hol attól...*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retromanc.blog.hu/api/trackback/id/tr61321010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása