HTML

Szemenszedett romantika...

Emelkedjünk már magunk fölé, és merjük gátlástalanul bevallani, mi nők szomjazzuk a szerelmet, a romantikát. Na nem a rózsaszin sztaniolba csomagolt lányregényeket, hanem a hús-vér szerelmet, érzést, szenvedélyt /már maga ez a szó is tetőtől talpig rózsaszin/ de ettől függetlenül kell nekünk. Ezekben való mártózásomat irom le ide, néha visszaemlékezve régmúlt szerelmekre, és megélve a jelenlegieket. Aha, jól olvasod. Többes szám. TÜNDÉRTÁNCCAL SÚLYOSBITOTT SÁTÁNPERFORMANSZ.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

társat keresek...

2009.08.19. 00:13 Ange-lin


Az első és legfontosabb...a külső.
Szeretem a ritkahajú pasikat. Azokat akiknek tonzúra vigyorog a fejük tetején, hátul körben van hajuk, és ahol nincs, ott vagy pepivel pótolják, vagy a fejük bal oldaláról átfésülik hosszúra hagyva a jobb oldalra, avagy forditva, nem vagyok szőrszálhasogató, mindegy.
Az arca mindegy milyen, csak bajsza legyen. Amolyan Borat-os. Mintha megevett volna egy szalmabálát, és a fölösleg a szája szélén landolna...tök guszta mikor a zsiros leves látszik rajta, no meg a sörhab.
Sörről jut eszembe...a böfögés igen kedvemre való, ha betol a férfiember a fejébe egy adag főtt frotirtörölközőt /pacal/ fél kiló házikenyérrel, kovászosuborkával, ezt mind lefojtja egy korsó sörrel, háááát kérem nekem nincs szebb muzsika a világon, mintha böffent egy jóizüt utána, de nem holmi büfike..rendes, férfias oroszlánüvöltés hagyja el a száját, mert még azt gondolnám, nem rendesen kosztolom!
A nyakán a slendrián borotválkozás okán, lógjon néhány szőrszál, jó hosszan meghagyva. Ha az orra lika szőrös, és a füle is hajaz egy mókuséra, na én attól elgyengülök! Amig nézem a Szomszédokat, meg az Önök kértéket, egymáshoz bújva, szeretem pödörgetni...úgy megnyugtat.
A másik gyengém...amikor olyan a foga mintha mákos lenne...a lyukaktól persze, mert a szájszag, elengedhetetlen egy jó kapcsolatban. Olyan bensőséges.
Nem szeretem a szögletes formákat. Legyen gömbölyü sörhasa, szőrösen, köldökszösszel, aminek ugye alapfeltétele a szőrös has. Tévézés közben majd kipiszkálom.
A lába legyen ápolt, legalább havonta pedikürözze ki, van flexem, és nekem, tudom hogy fura az izlésem, tetszik a büdös szinü zokni. Esténként összehajtogatom, belehajolok, és felsóhajtsak: ez az én emberem!
Izzadás elkerülése miatt, nyáron hordjon postásszandált. Mert az úgy kultúrált. Ha a por megül a lába ujjai között, esténként szépen szorgalmasan dörgölje ki, mig szuszogva várja hogy behozzam a sörét.
És még ami fontos. Hogy viszonyunk teljesen bensőséges legyen, és persze spórolás miatt is, mert a szobában nem müködik a fütés, és az ágynemütartó is elég nyirkos mert felázik a fal mellette, inditsa be esténként a biofütést a paplan alatt. Vacsora után nem lesz nehéz, mert jól készitem a babot.
Majd elfelejtettem. Ne felejtsen el megverni. Spórolnom kell a szemfestékkel, pirositóval, igy hát célzott ütésekkel szeretgessen meg hetente egyszer legalább.
A vesénrúgást is szeretem, de a kedvencem a pofon, vagy ököllel tarkótájon.
Inspirálásk

ént, vagy megiszom a sörét mielőtt hazaér, vagy megállás nélkül rikácsolok, a vótférjemnél is igen hatásos volt.
Nem mondhatja senki, hogy hatalmas igényeim lennének.
Igy hát várom azokat, akik ilyen kvalitással /ezt egy állásinterjúvon hallottam a kis hölgytől mikor takaritónőnek jelentkeztem/ rendelkeznek, mert én a minőségre megyek.
Dőlhetnek a levelek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retromanc.blog.hu/api/trackback/id/tr171321020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása