HTML

Szemenszedett romantika...

Emelkedjünk már magunk fölé, és merjük gátlástalanul bevallani, mi nők szomjazzuk a szerelmet, a romantikát. Na nem a rózsaszin sztaniolba csomagolt lányregényeket, hanem a hús-vér szerelmet, érzést, szenvedélyt /már maga ez a szó is tetőtől talpig rózsaszin/ de ettől függetlenül kell nekünk. Ezekben való mártózásomat irom le ide, néha visszaemlékezve régmúlt szerelmekre, és megélve a jelenlegieket. Aha, jól olvasod. Többes szám. TÜNDÉRTÁNCCAL SÚLYOSBITOTT SÁTÁNPERFORMANSZ.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.08.19. 00:12 Ange-lin

Ma ebéd után úgy ettem a dinnyét, ahogy gyerekkoromban szoktam.
Levágtam egy szeletet /kockáztatva a testi épségemet, mert ugye hogy vágja az ember, hát úgy, hogy az egyik kezével lerögziti a félbevágott gyümölcsöt, a másikkal szabja, persze úgy, hogy csuklótájékot igen veszélyesen megközeliti a késsel, általában nálam kishijja van, hogy nem vágok eret magamon/ szóval levágtam egy szeletet, kiálltam az udvar közepére, enyhe szögben megdőlve, előrehajolva ettem, magköpő verseny, én vs én, édes volt, a hideg lé szétáradt a számban, ahogy a nyelvemmel a dinnye húsából kipréseltem a levet, a gyümölcs szilárd halmazállapotú része összezsugorodott a számban, közben szuszogva vettem a levegőt az orromon, és a két karomon könyékig folyt végig a cukros lé, és ahogy haraptam bele a szelet közepébe, halványpiros füligvigyor rajzolódott az arcomon.
Igy kell dinnyét enni pupákok, nem késsel-villával.
Tiszta

nosztalgia...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retromanc.blog.hu/api/trackback/id/tr181321016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása